Hey There! =)

Welcome to my blog! There's nothing much here. I'm using this blog just for sharing. Everything here is not entire of my story, it's just part of it. Thats it! =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

February 20, 2011

penat. huhhh..

Posted by Nass Mijan Silvia at 6:43 PM
Now..I'm feeling exhausted..seriouslyy. Apa nda, p mencuci 2 kerita tadi kann..haihh~ ndapaaa..nmpk jaa kerita saya bersih, WORTH itu penat semua taww..hehe.. Sebenarnya aku ni bukan laa jenis yang rajin mencuci kerita suatu ketika dahulu..Cehhh..lps jaa beCINT dengan awang Mijan, since dia sgt care pasal keritaaaa.. Saya pun terjangkit..hahaaa.. Thanx sygggg! 


Di samping itu, saya juga tidak sabar maw taw result esukkkk..Aduhhhh..please laaaa cpt masa berlalu..walaupun takut, tapi perasaan nda sabar tu memang tebal laaa..hehee..Meskipun tdk mendapat 4A laaa kann..but I've tried my best SHOT laa suda..so apa2 pun result nanti, shud be bersyukur laa kann..hehe


Harap dapat tidur awal ni mlm supaya nda penat maw menunggu esokkkk..hahhaha..wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


For all STPM candidates 2010.. Good luck! wish u all the best.. May success be yours and mine too..HAHA..


Byeeee and assalamualaikum.. 


Lots of Love,
MIJANASS

0 comments:

Post a Comment