Hey There! =)

Welcome to my blog! There's nothing much here. I'm using this blog just for sharing. Everything here is not entire of my story, it's just part of it. Thats it! =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

February 19, 2011

High pressure

Posted by Nass Mijan Silvia at 12:44 AM
Since tadi petang..selepas dapat taw one of my friend got straight As for STPM, jantung aku tiba2 berdegup cepat..haha..padahal selama ni aku nda berapa kisah pun kann...tapi sekarang sirius, aku takut aaa..hahaha..
Bukan apa, takut result nda ok..yaa aku faham mesti bersyukur, tapi semua orang pun mahukan yang terbaik kann..hehe.. So do I..wishing for the best.. :)


hmm..aku nda sabar sudah maw tunggu result hari isnin ni..hahaha.. Kalau boleh aku maw taw result tu malam ni juga.. SEKARANG! haha.. harap2 esok cepat laa dapat taw result..I can't wait any LONGER.. Pleaseeeeeee..


Wish me Luck everyoneeeeee..


 With Love,
MIJANASS

0 comments:

Post a Comment