Haluuuuuuuuuuuuu.. :)
Lama sda nda update blog..haha..bukan apa, tiada cerita yang best pun tuk d kongsikan.. Al maklumlah hidup orang menganggur.. d rumah seja laaa..masakkk.. cehhhhhhhh...HAHA.. sounds mcm suri rumah berwawasan kan? hahaha..
In the mean time, sekarang aku busy sikit urus borang MMU.. lots of things to do..maw minta pengesahan for each document.. Goshhh.. Hmmm.. I hope dapat laa settle all those things ini minggu.. Eh salah.. maw abiz sda ini minggu kann.. I MEAN BY TOMORROW.. hhaha.. So next week I can post it.. :)
MMU mesti nda sabar tunggu aku masuk sana tu..hahaa.. kununnn.. Or may be aku yang nda sabar masuk sana? haha.. BOTH I GUESS! :D My registration date is on 29 May 2011.. awal kan? nevermind.. boleh la grade awal..hehe..
Courses that I've chosen are..
1-B.B.A (Hons.) Marketing management
2-B.B.A (Hons.) International Business
3-B.B.A (Hons.) Banking and Finance
I'm going to be a BACHELOR okayyy.. hahaha..
I believe it's not the place that determines our triumph.. As long as you give your best shot and put a huge effort on it, EVERYTHING is going to be FINE.. believe me.. :))
Selain itu? Tiada sudah cerita cyukk.. haha..ndapaa.. any hot news, I'll update ASAP baaa..chill sejaaa..hehe..
Lots of love,
MIJANASS
March 3, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





0 comments:
Post a Comment