Hey There! =)

Welcome to my blog! There's nothing much here. I'm using this blog just for sharing. Everything here is not entire of my story, it's just part of it. Thats it! =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

January 24, 2011

happy! =)

Posted by Nass Mijan Silvia at 8:40 PM
I'm on happy mode ok..since bru jmp org tersayang kan mmg gtu..wahhhhhhhhh..skian lma rsanya feeling 2 kn..hehe..bru dpt rsa lg skrg aftr 4months..sgt BAHAGIA! hehe..hmm aku mmg syg gla sma mijan tu taw..syg gla2 laa..I can't lose him laa..hahaa.. Distance doesnt matter if two hearts are loyal tu each other?? It's so true okayyy..hehe..wlpn c mijan tu jauh dr aku..tp still aku rsa dkt sma dia..n aku yakin dia setia sma aku..wahhhhh..statement tuu..hahaha..tp tula apa yg aku rsa kotttt..=DD


Arini kmi spend tym tgthr..mula2 renew lesen dia..then p men bowling..haha..for the first time ever!! I'm won against him..hahaha.. mmg miracle wlpn beza brpa mata jaaa..hehe..ndapaa sygg..try ur best lg aaa..chehhh..\
mcm pro pla aku..kunun!! HAHA.


ptgnya pla kami BERLEPAK d kopitiam ct mall..well taw la klu kmi bceta nda sdr pn kli hari mlm..hehe..
Oh indahnya percintaan dgn org yg sbnrnya kann.. hehe. itula yg aku rsa bla sma mijann..hehe..


Well cta2 mmu pn msuk jugaaa..Aku mst pgi mmu jg no matter what it takes.. siries niiii.. nda kira la law nda kna bg keta d sna skli punn..aku nda kesa..yg pntg aku dkt sma mijannn.. I'm going to MMU biar apa pun jdii..hehe.. feeling tuk sama2 dia d perantauan mst best.. if rndu family, dia ada baa tuk aku..haha..
yg pntg dkt sm mijan..i noe i can survive everything!


Sygg..will b tracing u soon.. iLoveyou..
Nothing can stop me to be by ur sidee.. U belong to me! HAHA!


Oh since mijan d cni 2  minggu jaa..aku mst jmp dia puas2..hehe..hey boy! u turn me into thos mad of loving ou huh?hahahah..


ok..sekian dan terima kasihh..

0 comments:

Post a Comment